Ana içeriğe atla

Alien: Romulus

 

Alien: Romulus

Film Konusu

Variety dergisine konuşan Spaeny, filmin setinin, James Cameron'ın imzasını taşıyan "Aliens"ın setini inşa eden ekip tarafından kurulduğunu vurguluyor:

"O ksenomorfları inşa eden aynı insanlar aslında gelip bizim setimizi de oluşturdular. Bu sebeple, 45 yılı aşkın süredir bu filmlerde çalışan ve hayatlarının önemli bir kısmını oluşturan orijinal ekip üyeleriyle orijinal tasarımı görmek gerçekten inanılmazdı."

Kariyerine "Pacific Rim Uprising" filmiyle başlayan Spaeny, sözlerine şöyle devam ediyor:

"İlk filmim büyük bir bütçeli bilim kurguydu. Sanki o dünyaya geri dönüyormuşum gibi hissediyorum. Ve bu deneyimden gerçekten keyif alıyorum. Elimden geldiğince farklı şeyler yapmaya çalışmayı seviyorum. Bu yüzden yüksek topuklu ayakkabılarımı uzay kıyafetleri ve bir sürü tel işi ile değiştirdim... 70'lerin ve 80'lerin aksiyon bilim kurgu filmlerini izlemeyi seviyorum. Ben de o serinin ve Sigourney Weaver'ın hayranıyım. Bu projenin bir parçası olmak gerçekten efsane."

Isabela Merced, David Jonsson, Archie Renaux, Spike Fearn ve Aileen Wu gibi isimlerin de yer aldığı "Alien: Romulus" filmi, 2024 yazında vizyona girecek.

Uzak bir dünyadan gelen gençler, evrendeki en korkunç yaşam formuyla yüzleşmek zorunda kalacaklar.

Oyuncular :

Cailee Spaeny

Isabela Moner

David Jonsson

Archie Renaux

Spike Fearn

Aileen Wu

Yönetmen : Fede Álvarez

Senarist : Fede Álvarez

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Tarihte 26 Haziran

 

Eti Taksi Eskişehir

Eti Taksi Eskişehir Adres : Uluönder Mahallesi Yunusemre Devlet Hastanesi Önü Tepebaşı-Eskişehir Telefon : 0(222) 335 33 55

Kafam Olmuş Sabiha Gökçen

Güne nasıl başlarsan

Piyasalarda Güne Bakış: 13 Haziran 2024

 

Elif Karlı - Yanına Bırakmam