Ana içeriğe atla

Elif Karlı - Yanına Bırakmam

Elif Karlı Yanına Bırakmam

Başkaları Seni Alladı Pulladı

Odadan Bacadan Sığmadın Ya

Şaşırdın Artık Eline Yüzüne

Bulaşık Bulaşık Dolaştın Ya

Göz Göre Göre Göre Sana Aşk Dediler

Aşklara Meşklere Doymadın Ya

Üstüne Üstlük Beni Kötülediler

Bir Adım Geriye Gitmedin Ya

Ellere Uydun Beni Yaktın

Anneme Şimdi Ne Derim Yar

Ben Seni Sevmiştim Kör Olasıca

Anneme Şimdi Ne Derim Yar

Ne Ederim Yar

Bizim Oranın Adetleri

Meşhurdur Cinayetleri

Yanına Bırakmam Ben Senin

Bitene Kadar İhanetleri

Bizim Oranın Adetleri

Meşhurdur Cinayetleri

Yanına Bırakmam Ben Senin

Bitene Kadar İhanetleri

Başkaları Seni Alladı Pulladı

Odadan Bacadan Sığmadın Ya

Şaşırdın Artık Eline Yüzüne

Bulaşık Bulaşık Dolaştın Ya Göz Göre Göre Göre Sana Aşk Dediler

Aşklara Meşklere Doymadın Ya

Üstüne Üstlük Beni Kötülediler

Bir Adım Geriye Gitmedin Ya

Ellere Uydun Beni Yaktın

Anneme Şimdi Ne Derim Yar

Ben Seni Sevmiştim Kör Olasıca

Anneme Şimdi Ne Derim Yar

Ne Ederim Yar

Bizim Oranın Adetleri

Meşhurdur Cinayetleri

Yanına Bırakmam Ben Senin

Bitene Kadar İhanetleri

Bizim Oraların Adetleri

Meşhurdur Cinayetleri

Yanına Bırakmam Ben Senin

Bitene Kadar İhanetleri

Bizim Oranın Adetleri

Meşhurdur Cinayetleri

Yanına Bırakmam Ben Senin

Bitene Kadar İhanetleri

Bizim Oranın Adetleri

Meşhurdur Cinayetleri

Yanına Bırakmam Ben Senin

Bitene Kadar İhanetleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Başına Buyruk Hareketin Sonuçları

Adıyamanlı Düdanlıbey Çiğ Köftecisi Eskişehir

Adıyamanlı Düdanlıbey Çiğ Köftecisi Eskişehir Adres : Yenibağlar Mahallesi, Seylap Caddesi No:9/B Tepebaşı-Eskişehir GSM: 0 541 547 25 45

Mares Dondurma Eskişehir

Mares Dondurma Muammer KAYA Eskişehir Adres : 71 Evler Mahallesi Milli Sokak. (Gamako) Odunpazarı-Eskişehir Telefon : 0 537 687 68 48

Ankara Nöbetçi Eczaneler 29.04.2024

 

Dominos Pizza Kurtuluş Şubesi Eskişehir

Dominos Pizza Kurtuluş Şubesi Eskişehir Adres :  Kurtuluş Mahallesi, Ziyapaşa Caddesi No:6/B Odunpazarı-Eskişehir Telefon : 0 222 222 02 80