Ana içeriğe atla

Volkan Konak - Zigana Dağları

 

Volkan Konak Zigana Dağları

Zigana dağları geçit vermiyor

Yaşlı gözlerime uyku girmiyor

Yaşlı gözlerime uyku girmiyor

Hasretine düştüm, günüm geçmiyor

Aylar oldu göremedim yar seni

Aylar oldu göremedim yar seni

Ötme bülbül, ötme, yüreğim yare

Biliyorum yoktur derdime çare

Ötme bülbül, ötme, yüreğim yare

Biliyorum yoktur derdime çare

Bülbülün mekanı daldan daladır

Felek yüzümüze güler, aldatır

Felek yüzümüze güler, aldatır

Şimdi sevdiğimin gözü yoldadır

Aylar oldu göremedim yar seni

Aylar oldu göremedim yar seni

Ötme bülbül, ötme, yüreğim yare

Biliyorum yoktur derdime çare

Ötme bülbül, ötme, yüreğim yare

Biliyorum yoktur derdime çare

Ötme bülbül, ötme, yüreğim yare

Biliyorum yoktur derdime çare

Ötme bülbül, ötme, yüreğim yare

Biliyorum yoktur derdime çare

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Beter Böcek 2

 

Bitlis Tüm Eczaneler

 

İskele Balıkçılık Eskişehir

İskele Balıkçılık Eskişehir Adres : Tunalı Mahallesi Sakarya 2 Caddesi No:96/A Tepebaşı-Eskişehir Telefon : 0 222 323 29 52 Mustafa TOPÇU GSM: 0 533 337 29 52

Şemsiye Fonları Nedir?

 

Ayşe Kulin - 4 Gün 3 Gece