Ana içeriğe atla

Aybüke: Öğretmen Oldum Ben

Aybüke: Öğretmen Oldum Ben 

Film Konusu

"Öğretmen Oldum Ben" adlı film, 9 Haziran 2017'de Batman'ın Kozluk ilçesinde meydana gelen terörist saldırıda şehit düşen öğretmen Aybüke Yalçın'ın yaşamını temel alıyor. Film, Aybüke Yalçın'ın fedakarlıklarla dolu hayat hikayesini seyirciyle buluşturuyor. Yönetmen koltuğunda Murat Onbul'un yer aldığı yapıt, teröristlerin hain saldırısı sonucu yaşanan acı olayın ardından Aybüke Yalçın'ın örnek bir öğretmen olarak anılmasını ve hatırlanmasını amaçlıyor.

Oyuncular :

Nihayet Şahin Aybüke Yalçın
Caner Kurtaran
Engin Hepileri
Cansel Elçin
Zeliha Kendirci
Murat Han
Turgay Tanülkü
Aslıhan Kapanşahin
Zeynep Kankonde
Aysime Zeynep Erişir Aybüke'nin Çocukluğu
Yönetmen : Murat Ongul
Senarist :  Ozan Bodur
        Cihan Bozkaya
        Enes Şengönül
        Barış Kurt

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İskele Balıkçılık Eskişehir

İskele Balıkçılık Eskişehir Adres : Tunalı Mahallesi Sakarya 2 Caddesi No:96/A Tepebaşı-Eskişehir Telefon : 0 222 323 29 52 Mustafa TOPÇU GSM: 0 533 337 29 52

Kafam Olmuş Sabiha Gökçen

Güne nasıl başlarsan

Kristin Hannah - İlkbahar Rüyası

 

Stefan Zweig - Olağanüstü Bir Gece