Ana içeriğe atla

Mirkelam - Her Gece

 

Mirkelam Her Gece

Öyle günler oldu ki senle

Konuşmasam olmaz ki

Resimleri bir yana

Atmak hiç olmaz ki

Seni unutturmaz ki

Öyle günler oldu ki senle

Konuşmasam olmaz ki

Resimleri bir yana

Atmak hiç olmaz ki

Seni unutturmaz ki

Bu yüzden her gece ben

Her gece üzülmüşüm

O yüzden her gece bu

Aşkın diline düşmüşüm

Bu yüzden her gece ben

Her gece üzülmüşüm

O yüzden her gece bu

Aşkın diline düşmüşüm

Söyle, sevgili, hadi söyle

Hiç mi mutlu olmadık?

Martıları sayarken

Hiç mi hayal kurmadık?

Denizlere bakarken

Söyle, sevgili, hadi söyle

Hiç mi mutlu olmadık?

Martıları sayarken

Hiç mi hayal kurmadık?

Denizlere bakarken

Bu yüzden her gece ben

Her gece üzülmüşüm

O yüzden her gece bu

Aşkın diline düşmüşüm

Bu yüzden her gece ben

Her gece üzülmüşüm

O yüzden her gece bu

Aşkın diline düşmüşüm

Bu yüzden her gece ben

Her gece üzülmüşüm

O yüzden her gece bu

Aşkın diline düşmüşüm

Bu yüzden her gece ben

Her gece üzülmüşüm

O yüzden her gece bu

Aşkın diline düşmüşüm

Bu yüzden her gece ben

Her gece üzülmüşüm

O yüzden her gece bu

Aşkın diline düşmüşüm

Bu yüzden her gece ben

Her gece üzülmüşüm

O yüzden her gece bu

Aşkın diline düşmüşüm

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KFC Vişnelik Eskişehir

KFC Vişnelik Eskişehir Adres : Vişnelik Mahallesi, Gold Bulvar, Atatürk Bulvarı, Tuncay Sk. D:Apt. No:6, 26020 Odunpazarı/Eskişehir Telefon : 444 3 555 Web : https://www.kfcturkiye.com/

Ağrı Nöbetçi Eczaneler 07.05.2024

 

Tarihte 12 Mayıs

 

Pino Osmangazi Şubesi Eskişehir

Pino Osmangazi Şubesi Eskişehir Adres : Büyükdere Mahallesi, Beldibi Sokak No: 1/A Roof Garden Otel Altı 26040 Odunpazarı-Eskişehir Telefon : 0 222 239 39 69

Hakan Peker - Bir Efsane