Ana içeriğe atla

Devrim Gürenç & Yücel Arzen - Yıllar

 

Devrim Gürenç & Yücel Arzen Yıllar

Ne de çabuk geldi geçti
Göz açtım ki her şey eski
Zaman aktı bir su gibi
Saramadım seni yıllar,
Tutamadım seni yıllar
Yıllar
Zalim yıllar
Hain yıllar
Mazide yıllanmış hatıralar
Yıllar
Zalim yıllar
Hain yıllar
Boynu bükük kaldı hatıralar
Her derdin dermanı oldun ya sonra dermanım yok dertli yıllar
Sana gitme diyemedim gururumu ezdirmedim
Sensiz geçen günlerimin hesabını versin yıllar
Yıllar
Zalim yıllar
Hain yıllar
Mazide yıllanmış hatıralar
Yıllar
Zalim yıllar
Hain yıllar
Boynu bükük kaldı hatıralar
Her derdin dermanı oldun ya sonra dermanım yok dertli yıllar

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

KFC Vişnelik Eskişehir

KFC Vişnelik Eskişehir Adres : Vişnelik Mahallesi, Gold Bulvar, Atatürk Bulvarı, Tuncay Sk. D:Apt. No:6, 26020 Odunpazarı/Eskişehir Telefon : 444 3 555 Web : https://www.kfcturkiye.com/

Sakarya (Adapazarı) Taksi Durakları

 

Little Caesars Pizza Eskişehir

Little Caesars Pizza Eskişehir Adres : Akarbaşı Mahallesi, Atatürk Bulvarı No:40 26020 Odunpazarı-Eskişehir Telefon: 0 222 205 00 48 Web: https://www.littlecaesars.com.tr/home

Ankara Nöbetçi Eczaneler 04.05.2024

 

Birsen Kebap Eskişehir

Birsen Kebap Bahçelievler Eskişehir Adres: Bahçelievler Mahallesi, Profesör Doktır Orhan Oğuz Caddesi No:113 Tepebaşı-ESKİŞEHİR Çevre Yolu Sakarya Kavşağı Telefon   :0 (222) 322 40 05              : 0 (222) 323 50 57 Web: http://www.birsenkebap.com.tr facebook.com/birsen Birsen Kebap Batıkent Eskişehir Adres :Çevreyolu Üzeri No:535/B (Baksan Önü-BP Petrol Yanı) Telefon : 0 (222) 340 14 14            : 0 (222) 340 10 20